تولید کننده:
ناشر
نتایج 1381 تا 1410 از کل 2183 نتیجه

روش تحقيق در علوم زيستی

با راه‌اندازي رشته هاي مختلف علوم زيستي در سطوح كارشناسي ارشد و دكتري، ضرورت تدوين كتابي به منظور معرفي مباني، اصول و روش‌هاي تحقيق بيش از پيش احساس مي‌شود. اين كتاب با ارائه تعريف تحقيق و تقسيم‌بندي‌هاي آن، ويژگي‌هاي يك محقق خوب را بر شمرده، چگونگي طرح‌ريزي و هدايت مطالعات علوم‌زيستي را به طور مفصل و به زباني ساده به بحث گذاشته است. تاكيد اين كتاب روي چگونگي انتخاب موضوع تحقيق يا پايان‌نامه، نحوه استفاده از منابع علمي مرتبط با موضوع، جمع‌آوري داده‌ها و روش‌هاي تجزيه و تحليل آماري اطلاعات و تدوين مقالات علمي مي‌باشد. پيوست‌هاي متنوع اين كتاب اطلاعات مفيدي را در زمينه شناخت مؤسسات تحقيقات كشاورزي، فهرست منابع علمي رشته‌هاي مختلف علوم زيستي، چگونگي استخراج منابع از شبكه‌هاي رايانه‌اي، آحاد موردنياز و ديگر مباحث به خوانندگان گرامي ارائه مي‌دهد.
خصوصيات كليدي كتاب
- تبيين هدف از تحقيق و سير تحول آن
- بحث‌هاي جديد در انتخاب و تنظيم موضوع و مسئله تحقيقي
- ارائه تعداد زيادي مثال در زمينه كاربرد شبكه‌هاي رايانه‌اي و نوشتن منابع علمي مورد استفاده
- درج پيوست‌هاي مختلف به‌عنوان راهنمايي ساده جهت كمك به محققين

روح گریان من (ققنوس)

 

کیم هیون هی، تمام فراز و نشیب‌های زندگی پرماجرا، دردناک و سرشار از ترس و رنج خود و حکومت کره شمالی را در این کتاب می‌گوید و بعد از ترجمه کتابش به یازده زبان دنیا، افراد بسیاری از زندگی او باخبر شدند.

این داستان واقعی، سرگذشت جذاب‌ترین جاسوس کره است، شرح حال یک جاسوس زن.

در قسمتی از کتاب می‌خوانیم:

انگار مسیرم تا رسیدن به جایگاه متهم قرار بود تا ابد ادامه پیدا کند و وقتی بلاخره توانستم بنشینم، دیگر نتوانستم جلوِ خودم را بگیرم. قلبم تندتند می‌تپید و بدنم بی‌اراده می‌لرزید. گریه‌ام گرفت و فقط یک کلمه را مدام زیر لب زمزمه می‌کردم: مامان.

فرایند ملال‌آور محاکمه شروع شد ولی من نمی‌توانستم تمرکز کنم؛ انگار از قبل مشخص شده بود که قرار است به اعدام محکومم کنند. من هواپیمای پرواز ٨٥٨ هواپیمایی کره جنوبی را منفجر کرده بودم. من مسئول مرگ صد و پانزده انسان بودم ...

 

رهیافتی به تاریخ ریاضیات در ایران معاصر (فاطمی)

ناظر به سه اصل نظریه‌پردازی، منبع‌شناسی و روش‌شناسی، کتاب حاضر نگاهی دارد به تکوین دانش ریاضی در ایران در دورۀ معاصر، (از نیمۀ حکومت قاجار) با تأکید بر هنگام تأسیس دارالفنون (تا برپایی مرکز تحقیقات فیزیک نظری و ریاضیات (پژوهشگاه دانش‌های بنیادی فعلی) در تهران. در کتاب حاضر در چهارده فصل، گوشه‌های مختلفی از تاریخ ریاضیات در ایران معاصر شامل تأسیس دارالفنون و دانش ریاضی در آن؛ تأسیس دانشگاه تهران و گروه ریاضی آن؛ چگونگی پیدایش انجمن ریاضی ایران و مانند آن مورد بحث قرار گرفته است.

رهبری عملگرا (کوله پشتی)

این کتاب شامل ده فصل است که از سه بخش اصلی تشکیل شده و به دوران مربیگری آنچلوتی در تیم های پارما، یوونتوس، میلان، چلسی، پاریسن ژرمن و رئال مادرید پرداخته است.

کارلو آنچلوتی یکی از برترین مربیان تاریخ دنیای فوتبال است. او جزو معدود افرادی است که هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان سرمربی، موفق شده جام معتبر لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر ببرد. آنچلوتی 5 بار به قهرمانی در اروپا رسیده است، او در کنار باب پیزلی، با سه قهرمانی در معتبرترین تورنمنت اروپایی، پرافتخارترین سرمربی به حساب می آید. بی گمان سبک مربیگری و رهبری او می تواند الگوی مناسبی برای بسیاری از مربیان کنونی فوتبال باشد. در این کتاب، مصاحبه های خواندنی با کریستیانو رونالدو، زلاتان ابراهیموویچ، دیوید بکهام و سرآلکس فرگوسن انجام شده است که این بزرگان، از دیدگاه خود به توصیف آنچلوتی می پردازند.

در "رهبری عملگرا" کارلو آنچلوتی ما را به رختکن تیم هایش می برد، کارلتو از کنار آمدن با خواسته های بازیکنان، مطالبات بی پایان رؤسای باشگاه ها، تاکتیک های تیمی، حربه های مربیگری، مدیریت کردن ستارگان و شیوه رهبری در یک سازمان بزرگ صحبت می کند

رهبرى (کوله پشتی)

 

رهبری | سر الکس فرگوسن، مایکل موریتز | ترجمه‌ی حسین گازر | نشر کتاب کوله‌پشتی «انگیزه برای من ترکیبی از اشتیاق برای کار سخت، تحمل عاطفی، قدرت تمرکز بالا و تنفر از شکست است.» (از متن کتاب)
.
سر الکس فرگوسن در این کتاب به تفصیل به دستاوردهای خود در عرصه‌ی مدیریت و مربیگری پرداخته است؛ دستاوردهایی که دانستن و عملی کردن آنها نه فقط برای مربیان و دست‌اندرکاران تیم‌های ورزشی مفید و سودمند است، بلکه می‌تواند راهگشای هر کسی باشد که خواستار موفقیت و پیروزی است.
.
«من به این مسئله پی برده‌ام که انسان‌ها با نیروهای متفاوتی غیر از نگاه‌کردن، گوش‌دادن و مطالعه شکل می‌گیرند. همه‌ی ما قربانی تصادفی دی‌ان‌ای والدین خود هستیم. به شانس اعتقاد داریم و شرایط و نوع تحصیلات نیز اهمیت دارند. با این حال، همه دارای دو ابزار بسیار قدرتمند هستیم که کاملا تحت کنترل‌مان قرار دارند: چشم و گوش‌مان. نگاه کردن به دیگران، گوش دادن به توصیه‌های آنها و مطالعه در مورد مردم، سه مورد از بهترین کارهایی هستند که من تا به اینجای زندگی‌ام انجام داده‌ام.» (از متن کتاب)

 

رفتار شناسی (فاطمی)

 

کتاب رفتار شناسی نوشته محمد کرام الدینی است. که در انتشارات فاطمی به چاپ رسیده است.

این کتاب 105 صفحه  ای که از سال 1397 تا کنون چهار بار تجدید چاپ شده است.

این کتاب از منابع المپیاد زیست شناسی می باشد و در 6 مبحث اصلی زیر، رفتار شناسی را مورد بررسی قرار میدهد؛

فصل 1: رفتار و رفتارشناسی

فصل 2: رفتارهای غریزی،رفتار های آموختنی

فصل 3: تجربه و وارثت

فصل 4: بوم شناسی رفتار

فصل 5: رفتارهای زاد آوری

فصل 6: رفتارهای گروهی 

 در پایان کتاب واژ ه نامه برای مخاطبان کتاب آورده شده است

راهى طولانى كه رفتم (کوله پشتی)

كتاب شماره ى سه از ليست صد كتاب بيوگرافى كه هر كس بايد در طول عمرش بخواند به انتخاب سايت آمازون" شاید رقمی بالغ بر سیصد هزار کودک‌ْسرباز، نشئه از مواد مخدر و کلاشنیکف‌به‌دست، در بیش از پنجاه منازعه و جنگ در سرتاسر دنیا حضور داشته باشند. «اسماعیل به‌آ» یکی از همین کودکْ‌سربازان بوده، و یکی از اولین افرادی‌ست که داستان و مشاهدات خود را از یکی از مهیب‌ترین جنگ‌های دنیا بازگو می‌کند. اسماعیل به‌آ در «راهی طولانی که رفتم» که آن را در سن ۲۶ سالگی به نگارش درآورده است، داستانی مهیج و منکوب‌کننده را روایت می‌کند. او در سن ۱۲ سالگی، به دنبال حمله‌ی شورشی‌ها از خانه و روستای خود می‌گریزد و آواره‌ی سرزمین‌هایی می‌شود که در پی اعمال خشونت‌آمیز شورشی‌ها دیگر قابل تشخیص نیستند. وی در سن ۱۳ سالگی توسط ارتش دولتی سربازگیری می‌شود. به‌آ که قلبا انسان ملایم و مهربانی است، متوجه می‌شود که توانایی انجام چه کارهای هولناکی را دارد. او عاقبت توسط نیروهای یونیسف آزاد، و به مرکز بازپروری فرستاده می‌شود و تلاش می‌کند تا انسانیت خود را بازیابد و به جامعه‌ی بشری، که اینک به او به دیده‌ی ترس و بدگمانی می‌نگرد، بازگردد. «راهی طولانی که رفتم» داستانی‌ست راجع به امید و رستگاری.

راهنما و حل مسائل شیمی عمومی مورتیمر جلد دوم

نظریه های اسید - باز
تعادل یونی، بخش I
تعادل یونی، بخش II
مبانی ترمودینامیک شیمیایی
الکتروشیمی
نافلزات، بخش I: هیدروژن و هالوژن ها
نافلزات، بخش II: عناصر گروه IV A
نافلزات، بخش III: عناصر گروه VA
نافلزات، بخش IV: کربن، سیلیسیم، بور، و گازهای نجیب
فلزات و متالوژی
ترکیب های کمپلکسی
شیمی هسته ای
شیمی آلی
بیوشیمی

دین و زندگی پایه دهم و یازدهم مرشد مبتکران

این کتاب همه مطالب دین و زندگی پایه دهم و یازدهم را پوشش می‌دهد. سبک تدریسی نوین به همراه محتوای QR (بارکد) در این کتاب به چشم می‌خورد که دانش‌آموزان را از خواندن هر کتاب و محتوای دیگری بی‌نیاز می‌کند. پرسش‌های چهارگزینه‌ای این کتاب در 3 سطح طبقه‌بندی شده اند و هم‌چنین جدول‌ها و نمودارهای ویژه هر درس، این کتاب را به کتابی مناسب برای کنکور تبدیل کرده است.

دین و زندگی دوازدهم مرشد مبتکران

توضیحات درباره این کتاب سلام به دوستان عزیز دانش آموزان فعلی و دانشجویان آینده این کتاب به درد همه بچه‌ها می‌خوره، چه اونایی که جلد دهم و یازدهم این کتاب و گرفتن و چه اونایی که تازه با این مجموعه کتاب آشنا شدن حالا چرا؟ چون این کتاب از دو بخش تشکیل شده؛ 1- بخش اولش شامل درسنامه و تست و پاسخ سال دوازدهمه 2- بخش دوم که اسمش ناب آزمونه، شامل 12 آزمون مبحثی، مروری و جامع میشه که مباحث هر سه سال رو در بر می‌گیره. به امید کسب موفقیت در کنکور!!!!