تولید کننده:
ناشر
نتایج 1441 تا 1470 از کل 2183 نتیجه

دور دنیا در چهار ساعت عمومی جلد اول

مولف: گروه مولفان
چاپ 1396
تعداد صفحات:456

دستنامه فیزیولوژی پزشکی گایتون 2016 (اندیشه رفیع)

اثر پیش رو خلاصه ی ویرایش سیزدهم فیزیولوژی پزشکی گایتون و هال است. این کتاب از منابع اصلی فیزیولوژی گایتون خلاصه گردیده و بسیار مفید و کاربردی است و فصول و بخش های این کتاب کاملا منطبق بر کتاب اصلی است. در ویرایش جدید فصول مربوط به کلیه و اسید و باز، فیزیولوژی اعصاب و بعضی موارد دیگر مورد بازبینی نویسندگان قرار گرفته است. شما می توانید کل کتاب فیزیولوژی پزشکی گایتون را نیز از اندیشه رفیع تهیه کنید.

مباحث کتاب در قطع جیبی و صفحه به ترتیب زیر طبقه بندی شده است:
بخش1)مقدمه ای بر فیزیولوژی(سلول و فیزیولوژی عمومی)
بخش2)فیزیولوژی غشا عصب و عضله
بخش3)قلب
بخش4)گردش خون
بخش5)کلیه ها و مایعات بدن
بخش6)سلول های خونی، ایمنی و انعقاد خون
بخش7)تنفس
بخش8)فیزیولوژی هوانوردی، فضا و غواصی در اعماق دریا
بخش9)دستگاه عصبی1(اصول کلی و فیزیولوژی دستگاه های حسی)
بخش10)دستگاه عصبی2(حس های ویژه)
بخش11)دستگاه عصبی(نوروفیزیولوژی حرکتی و انسجامی)
بخش12)فیزیولوژی دستگاه گوارش
بخش13)متابولیسم و تنظیم دما
بخش14)غدد درون ریز و تولید مثل
بخش15)فیزیولوژی ورزش

درک مطلب عربی کنکور موضوعی خیلی سبز

کتاب درک مطلب عربی موضوعی از سری کتاب‌های انتشارات خیلی سبز روانه بازار شده است. حسام حاج مومن و رضا مددی این کتاب را با ۲۰۸ صفحه در ۳ فصل به نگارش در آورده‌اند. برای بیان نکات و مطالب از زبان ساده و سلیس در این کتاب کمک درسی و آموزشی استفاده شده است. درسنامه از بخش‌های مهم این کتاب محسوب می‌شود که در آن به نحوه پاسخگویی به سوالات مربوط به درک مطلب اشاره شده است. در این کتاب و در فصل سوم آن با متن‌های تالیفی و همچنین کنکورهای مختلف مواجه می‌شوید که با بررسی آنها پاسخگویی به سوالات برای شما راحت‌تر خواهد شد. در انتهای این فصل نیز به پاسخنامه تشریحی سوالات درک مطلب اشاره شده است. این کتاب برای دانش آموزان رشته‌های ریاضی و تجربی در پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم به تالیف و نگارش درآمده است.

کتاب درک مطلب عربی موضوعی از انتشارات خیلی سبز

عربی یکی از دروس مهم در کنکورهای مختلف محسوب می‌شود و از این رو بیشتر مورد توجه نویسندگان کتاب‌های کمک درسی و آموزشی قرار گرفته است. انتشارات خیلی سبز در لیست کتاب‌های کمک درسی خود کتاب درک مطلب عربی موضوعی را نیز جای داده است که دارای بخش‌ها و نکات ریز و درشتی است که با بررسی تمامی آنها می‌توان این درس را در کنکور با موفقیت پشت سر گذاشت.

 دانش آموزان اغلب رشته‌ها می‌توانند از نکات و مطالب مفید کتاب درک مطلب عربی موضوعی از انتشارات خیلی سبز برای تسلط خود در پاسخگویی به سوالات استفاده نمایند. نکته مهم در رابطه با این کتاب نگارش و تدوین آن بر اساس کنکور جدید می‌باشد که امتیاز مثبتی برای این انتشارات محسوب می‌گردد. این کتاب نیز مانند دیگر کتاب‌های این انتشارات دارای ساختاری مناسب می‌باشد که در بخش‌های بعدی به آنها خواهیم پرداخت.

بررسی کلی کتاب

کتاب درک مطلب عربی موضوعی از انتشارات خیلی سبز برای دانش آموزان سه پایه تحصیلی دهم، یازدهم و دوازدهم به نگارش درآمده است، هر چند که دیگر افراد پشت کنکوری نیز می‌توانند از مطالب درج شده در این کتاب جهت حضور در کنکورهای مختلف استفاده نمایند. فرهاد مددی و حسام حاج مومن نویسندگان این کتاب محسوب می‌شوند که برای رشته‌های تجربی و ریاضی آن را به نگارش درآورده‌اند.

 این کتاب دارای ۲۰۸ صفحه می‌باشد و از صفحه آرایی جالبی برخوردار است. در این کتاب تست‌های کنکورهای داخلی و خارجی گردآوری شده‌اند. سوالات این کتاب از لحاظ سطحی مشخص و یا علامت گذاری نشده‌اند. کتاب درک مطلب عربی خیلی سبز دارای ساختار جالبی است که دانش آموزان و پشت کنکوری‌ها می‌توانند بر اساس آن در فهم درک مطلب موفق عمل نمایند.

ساختار کلی

کتاب دارای ساختار منظم و مشخصی است که بر اساس آن تسلط در پاسخگویی به سوالات این درس برای خوانندگان این کتاب راحت‌تر از قبل خواهد بود. این کتاب از ساختار درسنامه به همراه تست برخوردار است. در هر درس ابتدا برای پاسخگویی به سوالات درک مطلب توضیحاتی ارائه شده که پس از مطالعه آنها با متن‌های مختلف مواجه خواهید شد.

 در این کتاب با سه فصل مهم مواجه می‌شوید که متن شناسی در فصل نخست جای گرفته و حاوی نکات ریز و درشت با سوالات مختلف می‌باشد. ترتیب در ارائه موضوعات در این کتاب کاملا مشهود است. اغلب مثال‌های به کار رفته در این کتاب دارای زبانی ساده برای درک و فهم می‌باشند که در کادرهای مشخص عنوان شده‌اند. برای اینکه دانش آموزان با توانایی بیشتری بتوانند به سوالات پاسخ دهند در فصل دوم از عناوینی همچون متنک استفاده شده است. در فصل آخر نیز متن مختلف درک مطلب گردآوری شده است.

تست‌های مختلف کتاب درک مطلب عربی

کتاب درک مطلب عربی موضوعی دارای متن‌های تالیفی متعددی است که در فصل سوم آن می‌توانید به مطالعه و بررسی آنها بپردازید. درک مطلب‌های مختلفی که در کنکورهای سراسری داخلی و خارجی نیز استفاده شده‌اند نیز در این فصل مورد استفاده قرار گرفته‌اند. برای فهم بهتر مطالب در این فصل نویسندگان آن تلاش نموده‌اند که در ابتدا متن‌های آسان‌تر را به نگارش درآورند و سپس به سراغ درک مطلب‌های دشوارتر بروند. سوالات نیز بر اساس متن‌های مختلف این کتاب انتخاب و به نگارش درآمده‌اند که دارای طرح کیفی مناسبی می‌باشند.

ویژگی‌های ظاهری

کتاب درک مطلب عربی موضوعی دارای ساختار مناسبی برای فهم بهتر درک مطلب‌های تالیفی و یا کنکوری است. در کنار این ویژگی کتاب پیش رو دارای ظاهری جذاب و صفحه آرایی منظمی است. فونت نوشته‌های این کتاب کوچک انتخاب شده است هر چند بزرگتر بودن فونت‌ها امتیاز ویژه‌ای برای آن محسوب می‌شد.

نظم وترتیب در تمامی مطالب و نوشته‌های این کتاب قابل مشاهده می‌باشد. کادرهای مشخصی نیز برای نکات این کتاب انتخاب و استفاده شده‌اند. چاپ و همچنین کیفیت کاغذهای استفاده شده در این کتاب بسیار مناسب و طبق استاندارد می‌باشند. صفحه آرایی این کتاب معمولی است اما استفاده از رنگ‌های جذاب بر روی جلد آن باعث دلنشین شدن آن شده است. با مشاهده و مطالعه کتاب درک مطلب عربی موضوعی با تمامی ویژگی‌ها و ساختار نگارشی آن آشنا خواهید شد.

جمع بندی کلی کتاب درک مطلب عربی

  • کتاب درک مطلب عربی موضوعی برای رشته‌های ریاضی و تجربی در سه پایه به نگارش و تالیف درآمده است.
  • این کتاب دارای ساختار درسنامه و تست می‌باشد.
  • سه فصل مهم محتوای این کتاب را در برگرفته‌اند.
  • متن‌های تالیفی و کنکوری در فصل سوم کتاب درک مطلب عربی به چشم می‌خورند.
  • این کتاب دارای ۲۰۸ صفحه می‌باشد.
  • فرهاد مددی و حسام حاج مومن نگارش آن را به انجام رسانده‌اند.
  • سوالات چهار گزینه‌ای کنکورهای داخلی و خارجی در این کتاب گردآوری شده‌اند.
  • این کتاب به صورت تک جلدی به نگارش در آمده است.
  • سوالات این کتاب بر اساس سطوح مختلف دسته بندی نشده‌اند.
  • جلد کتاب جذاب و دلنشین است اما از صفحه آرایی خاصی برخوردار نمی‌باشد.
  • سوالات مربوط به رشته انسانی در این کتاب کاملا مشخص شده‌اند.

دروس طلایی دوازدهم رشته ریاضی کاگو

 کتاب دروس طلایی دوازدهم ویژه رشته ریاضی و فیزیک از سازمان آموزشی کاگو می‌باشد. این کتاب مناسب دانش آموزان رشته ریاضی و فیزیک است که در آن چندین درس به نگارش درآمده است. در محتوای این کتاب از تمامی تمرین‌ها، فعالیت‌ها و همچنین پاسخ به آنها استفاده شده است.

کتاب دروس طلایی دوازدهم ویژه رشته ریاضی و فیزیک

کتاب دروس طلایی دوازدهم ویژه رشته ریاضی و فیزیک از طرف سازمان آموزشی کاگو می‌باشد. یک کتاب که ۱۲ کتاب درسی را پوشش می‌دهد و برای اولین بار در سال ۱۳۹۷ به چاپ رسیده است. نویسندگان این کتاب به شرح ذیل می‌باشند. نگارش ۳ را سرور فلاحی نژاد نگاشته است. عربی و زبان قرآن را آقای ولی الله نوروزی به نگارش درآورده است. درس انگلیسی را آقای سعید ابراهیمی نگارش نموده است. نویسنده هویت اجتماعی جناب آقای محمد کاردان است.

 بخش هندسه ۳ را سید امیر ستوده نوشته است. فارسی ۳ توسط اسماعیل شریفی بروجردی به نگارش درآمده است. حسابان ۲ نوشته سعید اکبرزاده می‌باشد. فیزیک ۳ را مهندس سعید نمازی نگارش کرده است. ریاضیات گسسته مانند حسابان را آقای سعید اکبرزاده به نگارش درآورده است. سلامت بهداشت را داور اقدم، دین و زندگی سعید شهبازی و شیمی ۳ را هاله طاهری پور به نگارش درآورده‌اند. همان طور که متوجه شدید کتاب دروس طلایی دوازدهم ویژه رشته ریاضی و فیزیک از ۱۲ درس مهم تشکیل شده است که تمامی دروس توسط نویسندگان مجرب نگاشته و به چاپ رسیده است.

 

ویژگی‌های کتاب دروس طلایی دوازدهم ویژه رشته ریاضی و فیزیک

از مهمترین ویژگی‌های کتاب دروس طلایی دوازدهم ویژه رشته ریاضی و فیزیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • پاسخ به تمرین‌ها، فعالیت‌ها و سوالات متن تمامی کتاب‌ها
  • ارزشیابی مستمر: این امر در انتهای هر درس یا فصل صورت می‌گیرد. در این بخش می‌توانید سوال‌های اضافی کاملا استاندارد را نیز مشاهده کنید.
  • ارائه آزمون برای پایان‌ترم اول وترم دوم: این آزمون‌ها تحت عنوان آزمون‌های دی و خرداد ارائه می‌شوند.
  • پوشش بد فهمی‌های رایج که بسیاری از دانش آموزان درگیر این موضوع هستند.
  • ارائه بخش بیشتر بدانیم: می‌توان گفت این بخش از کتاب، مطالب و مفاهیم را به دانش آموزان ارائه می‌کند.
  • ایستگاه یادگیری: ارائه نکات مهم جهت حل تمرین و فعالیت‌ها که در کتاب دروس طلایی دوازدهم ویژه رشته ریاضی و فیزیک نگارش شده است.
  • توصیه معلم: جهت رفع مشکلات بخشی به عنوان توصیه‌های کوچک و توصیه معلم ارائه شده است.

 

محتوای کلی کتاب دروس طلایی دوازدهم ویژه رشته ریاضی و فیزیک

 برخی ویژگی‌های ممتاز و ویژه را می‌توانید از درون محتوای کتاب دروس طلایی مخصوص دانش آموزان ریاضی و فیزیک استخراج کنید. این چند ویژگی به شرح ذیل می‌باشند.

  • پاسخ‌های جامع و کامل فعالیت‌ها، سوالات و متن کتاب درسی در زمره محتوای ویژه این کتاب می‌باشند.
  • پاسخ به بخش تمرین کارگاه که از چشم دانش آموزان دور نیست. در این پاسخ‌ها می‌توانید بسیاری از نکات را واکاوی کنید.
  • بررسی برخی از ویژگی‌های هر درس که مخصوص همان کتاب است. به عنوان مثال برای درس نگارش مثل نویسی و شعر گردانی مورد بررسی قرار می‌گیرد.
  • ایستگاه یادگیری و توجه به این بخش
  • ارزشیابی مستمر
  • ارائه علائمی جهت بررسی موارد مهم و سوالات امتحانی
  • آموزش قواعد هر درس

دروس طلایی دهم رشته ریاضی کاگو

 

دروس طلایی دهم رشته ریاضی انتشارات کاگو

مشخصات کتاب گام به گام دروس طلایی دهم ریاضی

– مفاهیم ورودی

– ترجمه دروس به صورت کلمه به کلمه و کلی

– ترجمه تمامی تمرین های کتاب دهم

– آموزش قواعد هر درس به صورت بدانیم

– پاسخ به تمامی تمرین ها و فعالیت های کتاب درسی دهم

– ارجاع تمرین های کتاب درسی دهم به آزمون نمونه دولتی

– موارد مهم و سوالات امتحانی دهم

– ارزشیابی مستمر همراه با پاسخ و بارم بندی

– آزمون های دی و خرداد همراه با پاسخ و بارم بندی

در این کتاب آموزش مفاهیم و نکات درسی به صورت جامع، مختصر و نموداری، همراه با تاکیدهای لازم و تذکرات مفید و کاربردی برای هر درس آمده است.

پاسخ‌ های دقیق و کامل به همه پرسش‌ ها، فعالیت‌ ها، تمرین‌ ها و هریک از دروس به ترتیب کتاب درسی دهم است.

علاوه بر این مولفان نمونه سوال‌ها را منطبق بر مفاهیم کتاب درسی و فضای آموزشی به همراه پاسخ آن برای هر فصل، درس یا گفتار جهت سنجش آموخته‌های دانش‌آموزان آورده‌اند.
دو نمونه سوال کامل در هر درس منطبق با بارم بندی آموزش و پرورش برای نوبت اول و نوبت پایانی همراه با پاسخ‌نامه‌ی تشریحی و جامع برای فراگیری کامل دروس در اختیار دانش‌آموزان قرار داده شده است.

این کتاب علاوه بر رنگی بودن برای تسریع در مطالعه کتاب با فرمت‌ های خود کتاب درسی مطابقت داده شده است.

گام به گام دروس طلایی دهم رشته ریاضی

دره هزار دارکوب (فاطمی)

این قصه ماست، ما خواهران دره‌ی هزار دارکوب.

قصه‌ی جادویی که اسیرش شده‌ایم.

قصه‌ی جادوگری که رفته، اما جادویش شادی را از چشمان ما و رنگ‌های کهربایی و سرخ از دره هزار دارکوب برده.

به نظرت طلسم جادوی ما دست چه کسی است؟

درسنامه های زیست شناسی پایه دهم و یازدهم میکرو گاج

از ویژگی‌های این کتاب می‌توان به موارد زیر اشاره نمود: 

آموزش خط به خط کتاب­‌های درسی زیست‌شناسی دهم و یازدهم با زبانی ساده و روان

ویژه‌ی کسب آمادگی در کنکور سراسری و آزمون‌های آزمایشی

همراه با نکات تست‌های کنکور سراسری 98

ارائه‌ی پرسش­‌های چهارگزینه‌ای در جلد مکمل (بانک تست)

درخت ها (فاطمی)

کتاب درخت‌ها، داستانی خیال‌پردازانه درباره‌ی زندگی درختان و ارتباط دوستانه‌ای است که انسان می‌تواند با طبیعت برقرار کند. نویسنده‌ی کتاب، ماریو بندتی، طبیعت و به‌خصوص درختان را موجوداتی همچون انسان‌ها می‌داند. آن‌ها نیز عواطف را درک می‌کنند و دنیای پیچیده‌ی خودشان را دارند. درختان نیز انسان‌ها را دوست دارند، هرچند از هیزم‌شکن‌ها حتی بیش‌تر از رعدوبرق می‌ترسند.

نویسنده در قالب داستانی شعرگونه، انسان و طبیعت را بخشی از چرخه‌ی حیات معرفی می‌کند که باید در صلح و آرامش در کنار یکدیگر زندگی کنند و به هم تکیه کنند. به این ترتیب توجه کودکان را به حفظ محیط‌ زیست و بقای درختان و گونه‌های مختلف جلب می‌کند.

ماریو بندتی، نویسنده‌ی کتاب، با زبانی ساده از دوستی انسان با طبیعت می‌گوید. این داستان خیال‌پردازانه با تصویرگری شگفت‌انگیز خاویر زابالا همراه می‌شود و داستانی شاعرانه پر از تصاویر زیبا خلق می‌کند.

در سوم (میلکان)

زندگی و کسب‌وکار و موفقیت درست مثل کلوپ شبانه‌اند.
همیشه سه ورودی وجود دارد.
درِ اول: ورودی اصلی که صفش تا انتهای ساختمان ادامه دارد؛ ۹۹ درصد افراد اینجا منتظر می‌ایستند و امیدوارند بالاخره بروند داخل.
درِ دوم: ورودی ویژه که مخصوص میلیاردرها و افراد مشهور و فرزندانشان است.
اما هیچ‌کس به شما نمی‌گوید همیشه‌ی خدا درِ سومی هم وجود دارد. این ورودی همانی است که باید از صف خارج شوید، در کوچه بدوید، صد بار در را بزنید، پنجره را باز کنید، دزدکی وارد آشپزخانه شوید؛ همیشه راهی وجود دارد.
بیل گیتس چگونه اولین نرم‌افزارش را فروخت و استیون اسپیلبرگ چگونه جوان‌ترین مدیر استودیو در تاریخ هالیوود شد؟ خب آن‌ها… از در سوم رفتند.

زندگی و کسب‌وکار و موفقیت درست مثل کلوب شبانه‌اند.
همیشه سه ورودی وجود دارد.