تولید کننده:
ناشر
نتایج 1141 تا 1170 از کل 1207 نتیجه

آشنایی با المپیاد ریاضی از طریق حل مسأله فاطمی

کتاب آشنایی با المپیاد ریاضی از طریق حل مسأله نوشته مرتضی ثقفیان، میثم عقیقی، نصیر کریمی، نیمااحمدی پور است. که در انتشارات فاطمی به چاپ رسیده است.

این کتاب 172 صفحه ای که تا سال 1395  سومین بار تجدید چاپ شده است.

این کتاب از منابع المپیاد ریاضی می باشد و در 2 بخش اصلی زیر، المپیاد ریاضی از طریق حل مساله را مورد بررسی قرار میدهد؛

بخش 1:

فصل 1: آزمون 1

فصل 2: آزمون 2

فصل 3: آزمون 3

فصل 4: آزمون 4

فصل 5: آزمون 5

فصل 6: آزمون 6

فصل 7: آزمون 7

فصل 8: آزمون 8

فصل 9: آزمون 9

فصل 10: آزمون 10

فصل 11: آزمون 11

بخش 2:

فصل 1: آزمون 1

فصل 2: آزمون 2

فصل 3: آزمون 3

فصل 4: آزمون 4

فصل 5: آزمون 5

فصل 6: آزمون 6

فصل 7: آزمون 7

فصل 8: آزمون 8

فصل 9: آزمون 9

فصل 10: آزمون 10

فصل 11: آزمون 11

آسیب شناسی پایه عمومی رابینز 2023

 

 

اثر پیش رو «آسیب شناسی پایه عمومی رابینز 2023» با ترجمه "دکتر مهدیس خزائیلی/دکتر امین رضوانی همدانی/دکتر هانا صفار/دکتر معصومه صفایی" می‌باشد که در سال 1402 توسط انتشارات اندیشه رفیع منتشر شده است.این کتاب معتبر ترین منبع آسیب شناسی است که سال هاست به نوان رفرنس در دانشکده های پزشکی و پیرا پزشکی سراسر دنیا تدریس می‌شود.در ویراست جدید فصل اول و فصل بیماری های عفونی حذف شده و در مقابل مطالبی در زمینه مولکولی و ژنتیک اضافه شده است.تصاویر متعدد میکروسکوپ الکترونی نیز اضافه شده است.در پایان هر فصل خلاصه ای از تست های آزمایشگاهی مربوطه ارائه شده است.کتاب دارای قطع وزیری و جلد شومیز(نرم) است.

نویسنده (ها):

آسیب شناسی پایه اختصاصی رابینز 2023

اثر پیش رو «آسیب شناسی پایه اختصاصی رابینز 2023» با ترجمه "دکتر رضوانی همدانی/دکتر صفار/دکتر یوسفی/دکتر فضلی خلف/دکتر نیلی احمدآبادی/دکتر هدایتی" می‌باشد که در سال 1402 توسط انتشارات اندیشه رفیع منتشر شده است.این کتاب یکی از معتبر ترین منابعی است که طی سالهای متمادی به عنوان رفرنس اصلی پاتولوژی پایه در اکثر دانشگاه های معتبر دنیا تدریس می‌شود.در ویراست جدید با توجه به دستاوردهای جدید علمی در زمینه پاتولوژی و تعریف و طبقه بندی بیماری ها، تغییرات بسیاری در زمینه مختلف خصوصا پاتوژنز مولکولی و ژنتیک بیماری ها اعمال شده است و همچنین تصاویر بسیاری از میکروسکوپ نوری و الکترونی و یا تصاویر ماکروسکوپی ارائه شده است و در پایان هر فصل تست های آزمایشگاهی مربوی به آن فصل اضافه شده است.کتاب دارای قطع وزیری و جلد هارد(سخت) است

آستین نو بخور پلو (فاطمی)

 

ملانصرالدین روستایی عاقلی است. روز تولد حاکم، ملانصرالدین می خواهد به قصر برود و کمی انجیر تازه برای حاکم ببرد. اما نگهبان ها راهش نمی دهند، چون لباس هایش کهنه است. او به خانه می رود و بهترین لباس ها و کفش پوست اسبی اش را می پوشد و به قصر برمیگرده تا نقشه اش را عملی کند …

آبشالوم، آبشالوم

عنوان کتاب: ویلیام فاکنر؛ آبشالوم، آبشالوم

نویسنده: ویلیام فاکنر

مترجم: صالح حسینی

ناشر: نیـلوفر

نوبت چاپ: سوم 1390

قیمت: 90000 ریال

قطع: رقعی

تعداد صفحات: 415

Plant Chromosome Book of Iran

 اين كتاب دربر دارنده‌ي بانك اطلاعات كامل كروموزومي گياهي ايران مي‌باشد. دكتر فرخ قهرماني نژاد استاد برجسته‌ي دانشگاه خارزمي ايران، با كوشش و دقت بسيار اين كتاب ارزشمند را به همراه تني چند از دانشجويان ممتاز خود تأليف نموده‌اند.