تولید کننده:
ناشر
نتایج 1771 تا 1800 از کل 2183 نتیجه

بانک تست بیولوژی کمپبل جلد اول

بانک تست بیولوژی کمپبل جلد اول
شامل فصل های اول تا بیست و یکم نسخه ترجمه شده خانه زیست شناسی
همراه با پاسخنامه کلیدی
گردآوری: خانه زیست شناسی
ناشر: خانه زیست شناسی

بافت شناسی پیشرفته 1 (دانشگاه فردوسی)

بافت‌شناسی یکی از دروس مهم علوم پایه در رشته‌های مختلف علوم پزشکی است و به‌دلیل ارتباط نزدیک آن با سایر علوم زیستی مانند زیست‌شناسی، جانورشناسی، بیولوژی سلولی، فیزیولوژی و آسیب‌شناسی، درک صحیح و وجود اطلاعات کافی از این علم می‌تواند در شناخت سایر علوم کمک شایانی کند. در فصل اول این اثر به‌منظور آشنایی دانشجویان با اصول کار با میکروسکوپ و شناسایی اجزای آن، ابتدا به میکروسکوپ نوری و سپس کاربرد سایر میکروسکوپ‌ها پرداخته شده است. در ادامه، روش تهیۀ مقاطع بافتی به‌طور کامل همراه با وسایل مورد نیاز و رنگ‌آمیزی‌های عمومی و اختصاصی توضیح داده شده است، به‌گونه‌ای که فصل دوم این اثر در واقع منبع خوبی برای هیستوتکنیک است. در ادامه، سلول و اجزای آن در سطح میکروسکوپ نوری و الکترونی مورد بررسی قرار گرفته و اتصالات سلولی به تفصیل توضیح داده شده‌اند و در نهایت چهار نوع بافت اصلی بدن شامل بافت‌های پوششی، پیوندی، عضلانی و عصبی به‌طور کامل و مفصل همراه با تصاویر واضح و مرتبط بیان شده‌اند.

بافت شناسی پایه جان کوئیرا 2021 (اندیشه رفیع)

اثر حاضر «بافت شناسی پایه جان کوئیرا 2021» ویرایش شانزدهم با ترجمه "دکتر بهادری/شیرازی/بخشعلی زاده/صحت بخش" می‌باشد که در سال 1400 توسط انتشارات اندیشه رفیع منتشر شده است.این کتاب به عنوان مرجعی کامل در سراسر دنیا مورد استفاده فعالان رشته بافت شناسی قرار گرفته و پوشش دهنده تمامی مطالب مربوط به بیوشیمی،ایمونولوژی،اندوکرینولوژی،فیزیولوژی و آسیب شناسی است.ویرایش جدید نسبت به نسخ قبلی دارای مطالب به روز است.موارد روبرو از خصوصیات ویرایش جدید است:_تصاویر جدید با توصیف مفصل/ _جداولی که در بردارنده خلاصه مطالب مهم است/ _خلاصه مطالب هر فصل در انتهای آن فصل آورده شده است/ _پس از خلاصه هر فصل،سوالات چهار گزینه ای آورده شده است. این کتاب دارای اطلس رنگی ،قطع وزیری و جلد هارد(سخت) است.

کتاب حاضر دارای 696 صفحه تمام رنگ است و فهرست آن شامل فصول زیر می‌باشد:
1_بافت شناسی و روش‌های مطالعه آن
2_سیتوپلاسم
3_هسته
4_بافت پوششی
5_بافت همبند
6_بافت چربی
7_غضروف
8_استخوان
9_بافت عصبی و دستگاه عصبی
10_بافت عضلانی
11_دسگاه گردش خون
12_خون
13_خون سازی
14_دستگاه ایمنی و ارگان های خون سازی
15_دستگاه گوارش
16_ارگان های همره با لوله گوارش
17_دستگاه تنفس
18_پوست
19_دستگاه اداری
20_غدد درون‌ریز
21_دستگاه تولید مثل جنس مذکر
22_دستگاه تولید مثل جنس مؤنث
23_چشم و گوش:ارگان های حسی ویژه
ضمیمه:رنگ های میکروسکوپ نوری
واژه یاب

بافت شناسی پایه جان کوئیرا 2018(اندیشه رفیع)

ویرایش پانزدهم کتاب بافت شناسی پایه جان کوئیرا همچنان ارزش خود را به عنوان منبعی مناسب، مفید و خلاصه در ارائه اطلاعات ساختار و عملکرد بافت های بدن انسان حفظ کرده است. برخلاف سایر منابع و اطلس های بافت شناسی، در این ویرایش نیز در پایان هرفصل تعدادی پرسش چند گزینه ای جهت آزمودن دانشجو آمده است. این کتاب همانند ویرایش پیشین به شرح ذیل فصل بندی شده است: در فصل اول تکنیک های بافت شناسی مرور شده است. در دو فصل بعدی سازماندهی ساختاری و عملکردی بیولوژی هسته و سیتوپلاسم سلول های انسانی توضیح داده شده است. درهفت فصل بعدی چهاربافت پایه بدن که ارگان های بدن انشان را می سازند بررسی شده است. در فصول باقی مانده ویژگی ها و سازماندهی عملکردی این بافت ها در هریک از دستگاه ها و ارگان های بدن شرح داده شده است. با توجه به تغییرات جدید، این کتاب یکی از مفیدترین منابع آموزشی برای خوانندگان خود خواهد بود.

بافت شناسی پایه جان کوئیرا (میرماه)

جان کوئیرا 2016
مترجمان: دکتر مسلم بهادری- دکتر رضا شیرازی و ...
ناشر: میرماه
نوبت چاپ: 95

بافت شناسی نظری و عملی به همراه اطلس رنگی ( اندیشه رفیع)

__فصل1:روش های مطالعه بافت
__فصل2:سلول
__فصل3:بافت پوششی یا اپی تلیوم
__فصل4:بافت همبند
__فصل5:غضروف
__فصل6:استخوان
__فصل7:خون و خونسازی
__فصل8:بافت عضلانی
__فصل9:بافت عصبی
__فصل10:دستگاه گردش خون و لنف
__فصل11:دستگاه ایمنی و اعضای لنفاوی
__فصل12:پوست و ضمائم آن
__فصل13:دستگاه گوارش
__فصل14:دستگاه تنفس
__فصل15:دستگاه ادراری
__فصل16:سیستم اندوکرین
__فصل17:دستگاه تناسلی مرد
__فصل18:دستگاه تناسلی زن
__فصل19:چشم و گوش

باشگاه پنج صبحی ها (نون)

کتاب باشگاه پنج صبحی ها اثری است به قلم رابین شارما، ترجمه رضا اسکندری آذر و چاپ انتشارات نون. کتاب حاضر در قالب داستانی خواندنی و تاثیر گذار به ارائه ی راهکارهایی کاربردی و متحول کننده می پردازد که راه دستیابی به موفقیت را در همه ابعاد زندگی به شکلی جامع نشان می دهند و چگونگی بهره گیری بهینه از زمان را در اختیار می گذارند.

خانم کارآفرینی که اخیرا در کار خود دچار شکست شده و مردی هنرمند برای نخستین بار یکدیگر را در همایشی انگیزشی می بینند و در آن جا با مردی میلیاردر آشنا می شوند که راهبردهایی اصولی را به آن ها آموزش می دهد…

گزیده ای از کتاب:

ما هر روز صبح که از خواب بیدار می شیم، ظرفیت ذهنی محدودی داریم. و هر قدر توجهمون رو به عواملی مثل اخبار، پیامک، فضای مجازی، خانواده، کار، سلامتی و زندگی معنوی معطوف کنیم، بخشی از تمرکزمون رو روی هریک از این فعالیت ها جا می ذاریم. این بینش خیلی مهمیه که باید مدنظر قرار بدیم. تعجبی نداره که اغلب ما با رسیدن ظهر، دیگه قادر به متمرکز موندن روی تکالیف مهم نیستیم. ما تمام پهنای باندمون رو استفاده کردیم. سوفی لیری، استاد دانشکده کسب و کار در دانشگاه مینه سوتا، از تمرکزی که ما روی عوامل حواس پرتی و باقی انحرافات معطوف می کنیم با عنوان “پس ماند تمرکز” یاد می کنه. اون کشف کرد که مردم زمانی که در طول روز مدام حواس خودشون رو با جا به جا شدن روی تکالیف مختلف پرت می کنن، بهره وری شون کاهش پیدا می کنه، چرا که هربار بخش ارزشمندی از تمرکزشون رو روی اهداف متعدد جا می ذارن. راه حل دقیقا این چیزیه که من پیشنهاد می دم: عوض اینکه مدام تغییر مسیر بدید، در هر مرحله، فقط روی یک هدف ارزشمند کار کنید- و این کار رو در یک محیط ساکت انجام بدید.

بازی آخر بانو (ققنوس)

رمان برگزیده‌ی بخش ویژه چهارمین دوره‌ی جایزه‌ی ادبی اصفهان - دی ٨٥

دستش گرم بود، در را که بست بازى را شروع کردم، همان جا توى هال روى زمین نشستم و چادر سفید را تا روى ابروهایم‏کشیدم‏. »به خانه بخت خوش آمدى‏.« چیزى نگفتم و به اطراف نگاه کردم، خانه بزرگى بود، ظاهراً سه اتاق خواب داشت‏. خانم دکتر محمدجانى هم استاد فلسفه است و هم اهل داستان‏. این زن مرموز که در کلاس‏هاى فلسفه‏اش جدیتى غریب‏دارد، در بعدازظهرهاى جلسه‏هاى داستان انسانى دیگر است: مهربان و صمیمى‏. و آیا همین نمى‏تواند دلیلى باشد براى‏گلبانو بودن او؟ زنى که خواسته و ناخواسته در دشوارترین وقایع تاریخ معاصرمان نقش‏آفرینانه حضور داشته و با این همه‏بازیگرى بوده است در دست مردانى بازیگردان؛ مردانى که هر یک بنابه هواى خود حضورش را نقش و نام بخشیده‏اند. 

بازگشت؛ پدران، پسران و سرزمین مابینشان (کوله پشتی)

«بازگشت پدران؛ پسران و سرزمین مابینشان» اثر تازه هشام مطر، نویسنده لیبیایی است که پیش از این رمان «در کشور مردان» او نامزد جایزه من‌بوکر شده بود. این اثر هشام مطر نیز که داستان زندگی پدرش را بازگو می‌کند، جایزه پولیتزر ۲۰۱۷ را در بخش زندگی‌نامه برای او به ارمغان آورد.

مطر در این کتاب، سفر خود برای پیدا کردن پدر گمشده‌اش را روایت می‌کند. هشام نوزده ساله و در انگلیس دانشجو بود که پدرش ناپدید شد. او یک فعال سیاسی دوره حکومت قذافی بود. هشام هیچ وقت پدرش را دوباره ندید اما همچنان امیدوار بود که او زنده باشد. ٢٢ سال بعد هشام پس از فروپاشی نظام قذافی به لیبی برمی‌گردد تا دنبال راز ناپدید شدن پدرش بگردد و این کتاب، داستانی درباره‌ یافته‌های او است. هشام در این جستجو پای صحبت افرادی می‌‌نشیند که همه از رژیم قذافی زخم خورده‌ و سال‌‌هایی از عمرشان را در زندان‌‌‌های مخوف رژیم قذافی، خصوصاً زندان ابوسلیم، در بدترین شرایط سپری کرده‌‌اند.

هشام مطر با سبک خاص خود دراین داستان، خواننده را تا انتها دنبال خود می‌کشد، گویی هدف کتاب تنها پدر هشام و سرنوشت او نیست بلکه روایت‌ کردن سرنوشت همه‌ی پدرها و پسرهایی است که سال‌‌ها از یک‌دیگر و از سرزمینشان دور مانده‌اند.

باران آتش

یاسمین، ایزابل، اندی، دیلن، جِی‌جِی، زاندر و میلا با شرکت در مسابقه‌ی مرموز شهامت، برنده‌ی همه‌ی این چیزها می‌شوند!

اما آن‌ها برای روبه‌رویی با اتفاق‌های خطرناک بعدی آماده نیستند. هفت نماد رازآلودی که به اولین نشانه معروف‌اند، انفجاری را پیش‌بینی می‌کنند که یکی از برندگان را وادار به جنگیدن برای نجات جانش می‌کند و تمام کشور او را به آشوب می‌کشد.

چیزی نمی‌گذرد که برنده‌های جایزه‌ی شهامت مجبور می‌شوند با رمزگشایی از هفت نشانه، مغز متفکر ناشناسی را شکست بدهند که قدرتی وحشتناک دارد.

اگر شما هم می‌توانستید قهرمان باشید، شهامتش را داشتید؟

هفت نشانه و هفت روز برای نجات دنیا

باب اسرار (ققنوس)

باب اسرار کتاب رازهاست: راز شعله‌ای که اولین‌بار آتش رابطه شمس و مولانا را برافروخت... راز جنایتی که هفتصد سال از آن میگذرد اما هنوز رد سرخ آن شاهرگ پیکر تصوف است: قتل شمس تبریزی... راز پیوند کیمیا و کارن... راز آن شهر، راز قونیه... و رازهایی که هر یک دری است برای گشایش دری دیگر.
باب اسرار رمانی است معمایی و عرفانی که همین پیوند دیرینه و در عین حال نو معما و عرفان آن را چنان جذاب کرده که از همان نخستین صفحات مخاطب را با خود همراه می‌کند. زبان و زمان از مهمترین نقاط قوت و جذابیت کتاب‌اند: از یک سو مولانا و شمس تبریزی در ترجمه فارسی این کتاب فرصت یافته اند که اندیشه هایشان را به زبان خودشان بیان کنند، همان زبان غنی و قوی قرن هفتم که برای ما فارسی زبانان با عرفان و حکمت و زیبایی گره خورده است. از سوی دیگر، حضور شمس تبریزی در قرن حاضر و دنیای مدرن، که با زبان زمانه خودش حرف می‌زند و به سیاق زمانه خودش لباس پوشیده و رفتار میکند، موقعیت‌هایی خوش و خیال‌انگیز خلق کرده است که بر جذابیت داستان، که در لایه‌ای دیگر ماجرایی کاملاً پلیسی و امروزی را روایت می‌کند، افزوده است. احمد امید از تواناترین نویسندگان ترکیه است که آثارش به بیست زبان ترجمه شده است. باب اسرار از محبوب‌ترین آثار این نویسنده است و تنها در ترکیه یک میلیون نسخه از آن به فروش رسیده است.

با اطمینان می‌دانم که (میلکان)

«با اطمینان می‌دانم که…» یکی از کتاب‌های پرفروش سالیان اخیر جهان، از زبان یکی از مؤثرترین و بانفوذترین زنان دهه‌ی آغازین قرن بیست‌ویکم است. اپرا وینفری در زمانه‎ی شک‌ها و تردیدها، از «معجزه» و «شفافیت» و «لذت» و «شکرگزاری» و «قدرت» می‌گوید.از کشف ریزترین لذت‌ها و ظرفیت‌ها و جذابیت‌های زندگی گرفته، تا مسیر کلی و دشوار شناخت خود. از کشف مسیر اختصاصی که هر کدام از ما برای درک‌کردن و ممکن‌ساختن آن به دنیا آمده‌ایم؛ قصه‌ی بیرون‌کشیدن نقشه‌ی گنج از دل سنگ.
و همه‌ی این‌ها از زبان زنی که خود، سخت‌ترین دوران نوجوانی و جوانی را داشته است، اما حالا انسانی است که می‌تواند از بالارفتن سن‌اش کیف کند، چون می‌داند فرصتی برای رشد است: «چه خوب که شصت‌ساله شده‌ام». همین است کـه طوری از اعجاز، از به‌ثمررساندنِ هر لحظه از زندگی سخن می‌گوید، که باورش می‌کنید. «با اطمینان می‌دانم که…» حاصل قلم ثروتمندترین زن دنیای هنر و رسانه است، کـه هنوز «لذت کتاب‌خواندن زیر درخت بلوط» را از یاد نبرده است، لذتی که امیدواریم با خواندن این کتاب، برای شما هم اتفاق بیفتد. کتابی کـه خوب است در هر خانه‌ای، و میان هر خانواده‌ای، وجود داشته باشد.

این پی پی مال کیه (فاطمی)

پی پی؟ اَه، اَه…

نه، نگویید. اَه اَه… به جایش بپرسید این پی‌پی مال کیه؟

پی‌پی‌ها، شکل‌ها و اندازه‌های مختلفی دارند و اطلاعات زیادی درباره‌ی حیوانات به ما می‌دهد. این کتاب ساده و جذاب این سؤال را درباره‌ی نمونه‌ی پی‌پی هفت حیوان می‌پرسد. با جستجوی سرنخ‌های تصویری، مخاطبان خردسال یاد می‌گیرند تا چطور پی‌پی حیوانات را تشخیص