تولید کننده:
ناشر
نتایج 1171 تا 1200 از کل 1207 نتیجه

بیوشیمی مصور هارپر 2018 (اندیشه رفیع)

کتاب بیوشیمی هارپر برای اساتید و دانشجویان علوم پزشکی و زیستی ، کتابی کاملا شناخته شده است.
یکی از خصوصیات بارز این کتاب، بیان شیوا و در عین حال کامل و جامع مطالب است. استفاده از اشکال واضح و متعدد از ویژگی های دیگر این کتاب است.
در ویرایش سی ام کتاب بیوشیمی مصور هارپر2018 نسبت به ویرایش بیست ونهم ، مطالب کاملا بصورت جامع و جدیدی در بخش های ساختار پروتئین و بیولوژی مولکولی اضافه شده است که نشان دهنده پویایی و به روز بودن نویسندگان این کتاب است.

Plant Chromosome Book of Iran

 اين كتاب دربر دارنده‌ي بانك اطلاعات كامل كروموزومي گياهي ايران مي‌باشد. دكتر فرخ قهرماني نژاد استاد برجسته‌ي دانشگاه خارزمي ايران، با كوشش و دقت بسيار اين كتاب ارزشمند را به همراه تني چند از دانشجويان ممتاز خود تأليف نموده‌اند.

 

زیست شناسی سلولی و مولكولی لودیش جلد اول

فهرست مطالب:

فصل 1: مولكول‌ها، سلول‌ها و تكامل
فصل 2: ساختارهاي شيميايي
فصل 3: ساختار و عملكرد پروتئين­‌ها­
فصل 4: مكانيسم‌هاي اساسي ژنتيك مولكولي
فصل 5: تکنيک‌هاي ژنتيک مولکولي
فصل 6: ژن‌ها، ژنوميك و كروموزوم‌ها
فصل 7: كنترل بيان ژن در سطح رونويسي
فصل 8: كنترل بيان ژن پس از رونويسي

جامع كنكور زيست شناسي (ج1و2)

كتاب جامع كنكور زيست­‌شناسي پرفروش­‌ترين كتاب زيست­‌شناسي در بازار نشر است! كتابي كه بدون هيچ تبليغي و فقط با معرفي دبيران و دانش­‌آموزان سال­‌هاي گذشته، جاي خود را در قفسه اغلب كتابخانه­‌ها باز كرده است. از مهم­‌ترين ويژگي­‌هاي اين كتاب، ويرايش­‌هاي متعدد در سال­‌هاي مختلف، جامع و استاندارد بودن، مناسب قيمت بودن، ‌كيفيت بسيار بالا و ... است. از همه اين‌ها مهم­‌تر اينكه خواننده در اين كتاب روح خانه زيستي! را مي­‌بيند، روحي كه در تمامي كتاب­‌هاي ما دميده مي­‌شود! بخش­‌هايي مثل «پيام­‌هاي زيستي از خانه زيست­‌شناسي» و «محققان امروز، دانشمندان فردا» كـه در حقيقت سرگذشت تحصيلي دانشجويان دوره دكتراي زيست­‌شناسي است،‌ از جمله كارهاي متمايز ديگري است كه در اين كتاب ارزشمند به چشم مي­‌خورد.