تولید کننده:
ناشر
نتایج 991 تا 1020 از کل 1207 نتیجه

المپیادهای کامپیوتر ایران جلد دوم (فاطمی)

این کتاب در ۳ بخش تنظیم شده است. بخش اول شامل مسائل مطرح شده در مرحله اول المپیادهای کامپیوتر در سال های گذشته است. این مسائل در ۱۲ فصل و عنوان متمایز طبقه بندی شده است. بخش دوم شامل راهنمایی های مجاز درباره حل مسائل است. در بخش سم پاسخ مسائل به صورت مبسوط و با ذکر جزئیات آمده است.

المپیادهای کامپیوتر ایران جلد اول (فاطمی)

این کتاب در ۳ بخش تنظیم شده است. بخش اول شامل مسائل مطرح شده در مرحله اول المپیادهای کامپیوتر در سال های گذشته است. این مسائل در ۱۲ فصل و عنوان متمایز طبقه بندی شده است. بخش دوم شامل راهنمایی های مجاز درباره حل مسائل است. در بخش سم پاسخ مسائل به صورت مبسوط و با ذکر جزئیات آمده است.

المپیادهای نجوم ایران جلد دوم (فاطمی)

در این کتاب آزمون‌های هفت دورۀ اخیر المپیاد نجوم به همراه پاسخ‌های تشریحی آن‌ها آمده است. با چندین بار بررسی و بازبینی، تلاش کرده‌ایم این پاسخ‌ها تا حد ممکن شفاف و گویا باشند. در ضمن بعضی از نکات آموزشی کلی در میان این پاسخ‌ها بیان شده‌اند تا استفاده از این کتاب برای دانش‌آموزان سودمندتر باشد. نویسندگان، جمعی از دارندگان مدال طلای المپیاد نجوم‌اند و در این کتاب کوشیده‌اند راهی را که خود طی کرده‌اند، برای دانش‌آموزان علاقه‌مند و مستعد هموار سازند

المپیادهای شیمی بلاروس آزمون های کشوری

مجموعه‌ی ساعت‌ها با المپیاد شیمی حاصل تفکر ده‌ها مدال‌آور و مدرس المپیاد است که ایده‌های ناب شیمی عمومی را در قالب آزمون‌های آیریسک با دانش‌آموزان به اشتراک گذاشته‌اند. حل تک‌تک سؤالات و بررسی پاسخ‌های این مجموعه برای قبولی در تمام مراحل المپیاد شیمی و کسب رتبه‌های ممتاز در کنکور سراسری مفید است.

در این جلد 15 آزمون تستی برای آمادگی مرحله‌ی اول و دوم المپیاد شیمی گردآوری شده است که به همراه پاسخ تشریحی کامل در اختیار شما قرار دارد.

المپیادهای شیمی ایران مرحله اول جلد اول دانش پژوهان

این کتاب شامل سوال‌های مرحله اول دوره‌های اول تا سیزدهم المپیاد شیمی می‌باشد که توسط آقای محمد نجم‌زاده برنده مدال طلای کشوری المپیاد شیمی 77 به آنها پاسخ داده شده است.

المپیادهای زیست شناسی ایران مرحله دوم جلد سوم (دانش پژوهان)

این کتاب شامل سوالات مرحله دوم دوره‌های هفدهم تا بیست ویکم المپیاد زیست‌‌شناسی ایران می‌باشد که توسط آقایان سید محمد سعادت آگاه برنده مدال طلای کشوری المپیاد زیست‌شناسی و رضا شاه‌نظر خالصی دارنده طلای کشوری المپیاد زیست‌شناسی به آنها پاسخ داده شده است.

المپیادهای زیست شناسی ایران مرحله اول جلد سوم

این کتاب شامل سوالات مرحله اول دوره‌های هفدهم تا نوزدهمالمپیاد زیست‌‌شناسی ایران می‌باشد که توسط آقایان سیدمحمد مهدی دستغیب دارنده طلای کشوری المپیاد زیست‌شناسی و برنز جهانی و سید محمد سعادت آگاه برنده مدال طلای کشوری المپیاد زیست‌شناسی و رضا شاه‌نظر خالصی دارنده طلای کشوری المپیاد زیست‌شناسی به آنها پاسخ داده شده است.

المپیاد شیمی ایران مرحله اول خوشخوان

 کتاب المپیاد شیمی ایران مرحله اول خوشخوان نوشته بهروز بهنام است. که در انتشارات خوشخوان به چاپ رسیده است.

این کتاب 457 صفحه ای از سال 1398 تا کنون دو بار تجدید چاپ شده است.

این کتاب از منابع المپیاد شیمی می باشد و در 12  مبحث اصلی زیر، شیمی را مورد بررسی قرار میدهد؛

فصل 1: دوره ی چهاردهم

فصل 2: دوره ی پانزدهم

فصل 3: دوره ی شانزدهم

فصل 4: دوره ی هفدهم

فصل 5: دوره ی هجدهم

فصل 6: دوره ی نوزدهم

فصل 7: دوره ی بیستم

فصل 8: دوره ی بیست و یکم

فصل 9: دوره ی بیست و دوم

فصل 10: دوره ی بیست و سوم

فصل 11: دوره ی بیست و چهارم

فصل 12: دوره ی بیست و پنجم